Lördag

Idag har jag varit och kollat på Casper som har spelat
cup, min lilla fotbollstjärna gjorde hat-trick i en match!
Totalt blev det 5 mål på 4 matcher :) Duktig är han! Sen
åkte jag hem...var på bondens marknad som de heter där
dem har kräftor och grönsaker och så...handlade inget...
sen skjutsade jag Mia och kidsen till hennes kille...ska hämta
dem där imorgon innan Toves poolspel...som är i rimforsa..
lite tråkig väg att åka...gillar att vara tränare men när det det
hela dagen för att spela ett poolspel med 4 så blir man lite butter....
från 10.00 till 13.40......

Imorgon blir det lite allsvenskfotboll MFF - Elfsborg..och imorgon har
dem verkligen chansen att gå upp i serieledning då helsingborg fick
stryk idag :)

Hv vann med 5 - 0 idag också och vann deras divison i europen trophy!
Härligt! Hoppas att dem kan fortsätta så i elitserien med massa vinster...

Puss och Kram


Äntligen är denna karusell över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0