Rått......

..jäkel.....skrämde livet ur mig idag när jag skulle se MFF - Gais....såg något som kom
in på vardagsrums golvet jag skrek rätt ut...men han blev säkert lika rädd
som jag och sprang ut :)

Nog om det...igår sprang jag intervaller i skogen med Tove och Casper..syrran sprang
istället.... idag har jag tagit det lugnt bakat muffins (amerikanska) och sen gjort fruktsallad :)
gott att ha i yougurten :p Har ävent hunnit med att se MFF besegra gais med 1-0....
Nu är det steax EM i friidrott...hoppas kanske på 1 medalj i kväll!

Sen imorgon vet man aldrig vad som sker...kan tänka mig att det blir en sväng ner
till ishallen..LHC går tydligen ut på is....pappa vill ner och kolla så jag kan lika gärna följa med...
HV går också på IS i morgon fast 10.30..jag åkte ner ett år och kollade på is träningen men
har inte planerat att göra det i år...kanske har en chans att träffa ungarna på is träningen imorgon..
dem är hos sin far nu 2 veckor framåt...ojoj hur ska jag klara mig??

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0