Torsdag

har inte hittat på så mycket...veckan har mest handlat om fotboll :)
i lördags fyllde mor min och på eftermiddagen skulle jag kolla MFF - Gefle
såg 1 halvlek innan matchen blev inställd pga regnet....MFF ledde då med
1 - 0.....jag hade själv match på morgon..förlorade med 0 - 1........MFF matchen
spelades på söndagen istället...och då vann dem med 2 - 0 good good.....

I måndags hade F01 uppstart nuinför hösten...

I tisdags hade jag själv match...förlorade med 1 - 3.....

I onsdags så var jag och kollade fotboll med syrran kul :)

I dag så har F 01 haft träning i regnet..inte så kul med regn men men..

I morgon blir det lungt....

På lördag ska jag följa med Toves klass på klassresa...lördag till söndag...hoppas
på bra väder....

Sen på söndag har jag match igen......

Fotboll fotboll fotboll....kanske man kan säga :p


Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0