Fredag

nu kanske jag orkar skriva...började med tisdag natt fick endast sova mellan
3 - 6 sen upp och jobba..till 13.00....sen så åkte jag hem en sväng...och sen
till josse taxin hämtade oss vid 20.30..mot VTo och börja med nattförsöket..
började med att få massa elektroder på sig för att mäta hjärnaktiviteten, syre
och hjärtat...under natten skulle vi köra 12 mil x 3...i simulatro..första körningen gick
bra...sen andra så nickade jag till men klarade mig från att köra av vägen..sen
tredje sommnade jag och stod still på motorvägen hehe..så blir det om man inte
får sova :p mamma kom till jobbet vid 05.30 så pratade lite med henne och sen
efter min sista körning tog vi och fikade lite..kom hem vid typ 07.30..fick
taxi hem...igår efter att vi hade handlat sommnade jag i soffan och idag har jag sovit
i 11 timmar skönt :) men man är fortfarande trött...får se vad som händer i helgen..

Här snöar det...fundera på att ta lite bilder ute...

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0