Onsdag

idag har jag tagit det lite lugnt var en sväng nere
på stan..sen hämtade jag mamma och marita...sen
åkte jag iväg till Caspers fritids för det var drop in med
pyssel och fika...mysigt var det..blev glögg och pepparkaka :)
Sen gjorde jag och Casper en tomte :) Märks att han tycker
om att man kommer till fritids så han får visa runt och visa
sitt klassrum och vad han gjort! Jag tycker också det är roligt att
få se vad dem sysslar med! Sen efter det åkte vi en sväng och kollade
på ett hus där dem julpyntar och sätter upp massa ljus häftigt var det :)
sen åkte vi hem till mig..Tove var hemma från skolan idag förkyld
pluttan då..

när Casper hade åkte hem gjorde jag kycklingfiléer i ugn med bacon
och en sås till gott...

nu ska jag lägga mig börjar bli trött!

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0