Dags att skriva

Det har inte hänt så mycket i mitt liv. Som är spännade.
Har börjar fundera lite på framtiden, vad jag vill bli,
om jag verkligen ska bli sjuksköterska, har planer på att
bli massör och friskvårdsterapuet, kanske starta eget.
Vet inte riktigt, när de gäller lön så ligger sjuksköterska och
friskvårdsterapuet lika, så. Imorgon ska jag träffa Elina och Amy,
vi ska käka lunch. Sen på kvällen ska jag och Tove ha en mysig kväll
i simhallen, Casper ska på hockey med sin mor, kusin och sin morfar och
mias kille.
På lördag ska jag träffa Sofie, ska kolla på fotbollscup. Sen på söndagen
har Casper innebandycup.

Ska iväg och träna sen om nån timme. Skönt.

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Sis

Kass uppdat älskade syster!Puss

2010-02-19 @ 08:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0