Fy fy

på mig själv, fattar inte hur dålig jag har blivit på att skriva...

OS har börjat, har suttit bänkad framför det...
2 guld än så länge kalla och ferry
1 silver av Anna Haag
1 brons av super Anja! Förstår inte hur hon klarade att ställa upp ca 24
timmar efter kraschen i störtloppet, det är bara Anja som klarar något sånt!
För curlingdamerna har det gått bra också, vunnit alla hitils det gillar vi.

Förutom OS så är det massor av snö, det är helt sjukt, var lite halv jobbigt
att köra bil idag, slirigt och dant.

Nästa vecka har kidsen sportlov, det ska gå på fritids måndag och tisdag
sen ska jag ha dem ons och torsdag. Onsdag blir det en sväng till g:a linköping
sen hockey på kvällen för mig och Casper, Tove ville inte så hon ska vara hos mormor.
Torsdag blir det brandstationen för dem båda.

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0