Lördag

Igår var jag och syrran och barnen och åkte pulka i vallabacken
men tyvärr blev de bara ett åk, för pulkan gick i 3 bitar när jag ocg casper
åkte ner, Casper asgarvade hela vägen, sen så slutade de hela med att jag
som hos syrran och dom. Det blev bandyspel och fotboll inhomus, sen guitar hero
och singstar. Läste för Casper innan han sommande. Sen gick jag in till Tove
vid 21,30 och läste för henne det slutade med att vi släckte vid typ 22, somnade
och vaknade 12 timmar senare. Underbart att sova så länge, Syrran hade gjort
scones till frukost, sen slappade vi i soffan framför blixten filmen myste lite med
casper då. Sen hem en sväng, sen nu ikväll blev det hockey, eftersom det var
pappas julklapp ifrån mig. Ingen rolig match men det var helt okej.

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0