Torktumlare

Idag gick jag upp kl 02,54 skulle se JVM-semifinalen Sverige - USA
gick tyvärr inte så bra, blev förlust med 2-5. Följde med och skjutsade
mor min till jobbet. Sen gick jag och la mig och sov till 10. Men har varit
död hela dagen. Tvättade mitt nya påslakan började vid 13 blev klar nu
tack vare att torktumlaren var trasig, när jag upptäckte de så hängde
jag de i torkrummet trokade rätt snabbt där inne, så jag ska väl bädda
snart.

Imorgon ska jag klippa mig, sitter och fuderar ut hur jag ska klippa mig
sen ska jag träffa Sara vi har inte träffat på väldig länge nu, ska bli
kul och ses imorgon.

Ska jobba Tors och fredag sen blir det jobb
veckan efter tisdag, onsdga och torsdag
då jag ska var värdinna, trevligt.

Fick ett sms av min tokiga syrra som undarde
om mamma var vaken för hon skulle kolla skidor på
förrådet. Hm....


Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha ja lite tokig är man ibland men det vi hittade var ju bara farbror blå....love you

2010-01-09 @ 13:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0