Sports Camp

Nu har mer än halva veckan gått endast två dagar återstår...
veckan har gått otroligt snabbt...har varit den bästa veckan
här på campen :) tjejerna är underbara samt min ledare :p
just nu är jag lite ledig fram till 12.25...då är det samling
för lunch....träningen idag på förmiddagen gick bra..alla var
nöjda...vi har en träning kvar nu på eftermiddagen..sen väntar
en match på kvällen också....sen blir det lite lungt...börjar komma
lite mörka moln in över oss...kommer säkert börja regna men det
gör inte så mycket...imorgon är det 2 träningar men det blir lite lugnar..
det är dem sista träningarna....sen på kvällen är det disco....sen är det
snart lördag och då väntar städning och avslutning och hemgång...

Sen trode jag att det skulle bli lite lugnt på kvällen men då kommer mina
busar och sover hos mig lovley :) blir mycekt mys.....

Har fått min Ipohne nu jag gillar den skarpt :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0