Cider

klockan ringde 0700...inget kul att gå upp hade gärna
legat kvar....gick snabbt att jobba, sen åkte jag till Josse
trevligt, vi satt på hennes balkong och åt jordgubbar med
mjölk mumma....och sen ficka jag träffa hennes lilla
vovve Nemo så söt han var :) sen ringde syrran och frågade
om jag skulle med ner till stan och visst visst det var ju super
väder ute :) så det blev 2 cider nu ligger jag under mitt duntäcke
och ser på tv, så skönt är rätt trött ikväll....

Imorgon får jag min personliga almanacka som jag beställde :)
längtar..lovar att lägga upp en bild på den... :) man kan beställa
dem via http://www.personligalmanacka.se/

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0