Dagen i dag

var iväg och handlade som sagt, sen hem och äta lax
muma....efter det kom min bror och hans fru det fikade
här, och passade på och säga hej då, det åker tillbaka
till malysia på fredag men åker till götebrg imorgon..kommer
sakna dem, men min bror får jag ju träffa i augusti igen.
Hoppas att vi kan åka ner dit i April nästa år och samtidigt
se på Formel 1 där...har börjar spara lite pengar...
sen när dem hade åkt cyklade jag till syrran satt ute på
deras gård, underbart väder vi har haft det idag!

Imorgon är det jobb igen till 1230 sen ska jag träffa Josse
och hennes lilla hund Nemo. Ska bli trevligt, har inte setts
på ett bra tag!

Nu ska jag kolla lite på fotboll..

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0