Fredag

har inte sovit så bra inatt, har haft Tove bredvid mig inatt..mysigt men
trångt...Casper sov själv på den stora uppblåsbara madrassen. Så han
har säkert sovit! Efter frukosten så gjorde jag mig iordning, sen åkte vi
en sväng med bilen, tråkigt väder idag, synd om alla som tog studenten idag.
Sen efter att vi hade ätit lite åkte jag och Tove till stadium en sväng handla
ett regnställ, som behövs ibland...kidsen skulle sen till deras far...
Ikväll blir det lungt, har lite ont i halsen pga pollen, men det är inget att
gnälla över!

Fick ett tråkigt besked att den förre detta klasskompis gick bort i morse.
Vila i Frid Tobbe! (grå tröja).
 på den tiden var vi inte stora....herregud.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0