Tisdag

Helgen som var har varit bra, i Lördags hade jag Casper och sen vovven Nalle.
Det gick super. På Söndagen så var jag i brokind F01 hade två matcher, det tar sig.
Efter det blev det premiär dopp och kallt var det kan jag lova.
Igår var det dags för jobb, gick snabbt på rasten fick jag ett samtal från
Sports Camp att jag hade fått jobb där som fotbolls ledare i två veckor
kul kul! Så den 4-10 juli och 18-24 juli befinner jag mig i NKPG. Vet ej
hur mycket jag hinner blogga men ska försöka :p 
Innan dess blir det lite jobb.
På Torsdag är det skolavslutning för Tove och Casper. Kul Kul.

Ha det så bra!

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Playmates Of Swedenp

skönt att höra att du haft en bra helg :D

2010-06-09 @ 21:55:18
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0