Fredag

Har blivit super dålig på att uppdatera denna blogg, men det är väl för att
det inte händer så mycket, mest sova,äta och jobba.

Har varit hema från jobbet onsdag och sen idag pga min pollen allergi... inget roligt alls.
Men det är bara o ta deet lugnt och käka allergi medicin.

I helgen som var så var jag iväg på samman drag med F01/02, måste säga att de har utvecklats
vi hade ingen avbyter med gjorde de skitbra ändå. Nu i den åldern som dem är ska man inte
rälna resultat men de förlorade 2 och vann 1.

Efter det åkte jag själv till åtvidaberg och spelade match, vi förlorade tyvärr...

I helgen blir det lugnt, skönt att de ej är någon fotbollsmatch då jag inte hade
kunnat vara med för allergins skull, så det känns skönt med 1 veckas uppehåll!

Ha de så bra!

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0