Värme

underbart väder att vakna av sol och varmt ute! Idag har jag träffat kidsen
de skulle ha sina cykelnycklar, och de e bara jag som har nycklarna till syrran.
Kidsen var redan där, Tove skulle byta kläder också, vilket tog tid, vill inte veta
hur lång tid de kommer ta för den damen när hon blir äldre att ta på sig o fixa sig..

Sen blev de o handla lite, hade tänkt att grilla majskolvar och lite annat.
Ska se MFF snart, hoppas självklart på den vinst. Denna helg har jag fritt
från fotboll rätt skönt faktikst måste jag säga.

Var på skopunkten förut och kollade skor fanns några som jag var rätt sugen
på att köpa, ska fundera lite.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Gunilla Sjöberg

Grattis på namnsdagen!

Kramizar mamsen

2010-05-15 @ 17:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0