Avspark

snart är det dags för avspark i den sista allsvnska matchen för i år!
väntar med spänning på vem som vinner SM-Guld! Hoppas självklart
på MFF! Detta kära MFF ♥

Återkommer efter matchen!

Kan berätta lite om gårdagen..då blev det kyrkogården..först med mamma
och pappa satta ner lycktan vid mormors grav och la en liggare det blev fint där!
Sen iväg på Caspers kalas på laserdome och där fick jag och syrran vara med och spela!
Mia kom 1 och jag kom 2 :) Sedan åkte jag mamma och tove till kyrkogården! Tände ett ljus
på minneslunden där min bror ligger sen gick vi till tobbes grav där jag satte ett ljus!
Efter det hem och åt sen gjorde jag och Tove en pumpa :) och sen blev det mys och kräftor!

Idag har jag varit på ikano med Elina :) Vi åte buffé och sen köpte vi Uggs :) Nöjd!
Tack för en underbar eftermiddag!

Just nu står det 0 - 0 efter 4 minuter!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0