Fars dag

idag...firar det inte med jag gjorde faktiskt en tårta :) För Mia och Casper
kom..Tove var hos en kompis...sen ville Casper sova här mysigt! annars idag
har jag varit iväg en sväng och sedan sett F1 och Tennis och lite Hockey..
kul att söderling vann finalen i tennisen!

Igår var det första inomhusträningen för F01 det var 7 st...kan bli mer...hoppas..
sen var det ledarträff super trevligt med mycket bra saker som kan ske inom
klubben..och att man får lite idéer från andra tränare och kan diskutera om hur man
ska göra i vissa situationer :) sen blev det god buffé mat och dryck till tog faktiskt ett
glas vin till maten..händer inte ofta men i går tänkte jag att det kunde jag göra!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0