Torsdag

hockey i kväll..min födelsedags pressent att de LHC - HV :) Hoppas att det blir en
bra match och att HV vinner..båda lagen är lite upp och ner med formen....
ska bli spännande att se... vad har fia hittat på sen jag skrev sist...i Tisdags kom
Tove hit vi käka kinamat och såg på tv och myste :) sen igår var vi i folkungas
nya hall och busade...caspers kompis pappa är jumpa lärare där så då fick barnen
vara där och skena runt... :) Casper ville fortsätta leka med kompisen efter så jag
och Tove käka taco och lite :) och såg på film! mysigt man kan ha med lill tjejan!
Ikväll blir det väl lite mys med lillpojken på hockeyn :p Idag har jag skrivit på ett arbete!
Ska snart iväg och handla....måste iväg och fixa min glasögon också...undra hur jag ska
hinna....nu ska jag fixa mig!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0