7 år

är min lillprins idag :) vad tiden går fort! Var först och kollade
på hans innebandyträning..duktig han var...glömde bort att jag
hade lovat honom att om han skulle få 10 kr per mål..och ungen
gör givetvid 6 mål..så jag är skyldig honom 60 kr.....
så kan det vara! Firade honom sen..myste även med Tove....
blev tyvärr bara en kortis..Tove ville att jag skulle stanna längre..men som
sagt jag har ingen bil att tillgå just nu tyvärr......

Nu ska jag fortsätta se på tv!! Imorgon spelar HV samtidigt som MFF..
blir att jag ser fotboll det är mest spännade just nu :)

Puss och Kram


P.s ibland undrar man om man bara duger i vissa fall...det känns som så i alla falll. Har känts så rätt länge....att det är på en viss persons vilkor känns som man ställer upp för att göra den personen nöjd och sen ibland får man bara skit tillbax. D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0