9 år :)

Är vad min lilla prinssesa till systerdotter fyller idag :) Grattis underbara du!
Har jobbat natt till idag...började 21 - 7 somnade rätt snabbt men vaknade efter
en timme...sen sommnade jag om och sov till 11.45..så har typ bara sovit 3 1/2 h på
ett dygn..det känns nu kan jag lova! men när jag vaknat och gjort mig iordning
åkte jag och hämtade födelsedags barnet och casper :) sen blev det firande :) 
förljde med sis, tove och casper när han skulle klippa sig..han blev så fin så prinsen!
Hittade även en mössa till mig :) det behövdes när jag cyklade hem....kommer bild
på den imorgon :) På söndag fyller casper år :)

Nu ska jag lägga mig!

Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0