Lördag

I torsdags var jag hos syrran..åt där det blev kyckling med pommes :) och Pizza
för de andra! Tove sa att hon ville sova hos mig och det fick hon! Känns inte så
jobbigt att gå upp tidigt för att lämmna henne i skolan..det är bara kul! Efter att jag
hade lämmnat henne i skolan...följde jag med mamma till VC hon skulle lämmna blodprov..
sen hem och ta de lungt innan stan och frisören :) Klippte rätt mycket faktiskt. blev bra :)
Så nu är det 2 måndader till nästa klipping....och då har det varit jul också hehe :p
Idag och jag kollat lite innebandy..korpen....och även varit en sväng i Norrköping :p
På något sätt känns den stan mycket större än den här....konstigt....kanske är för att dem
har spårvagnar....och hamn och lite....imorgon blir det Caspers innebandyträning...
kanske en prommenad också :)

Glöm inte att ställa om klokorna! 1 timme bakåt..vi ser ju tillbaka på sommaren!

Puss och Kram

P.S HV vann idag med 4- 3 borta mot frölunda D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0