Lördag

Idag har jag och mami handlat pressenter till busarna :)
Till Tove blev det tunika, mössa super mysig sådan, kulor och en massa smycken  
och hår spännen och en Nike jacka :)
Till Casper blev det puma mjukisbyxor, Nike jacka, puma mössa
hockeybilder och kulor :)

Sen efter det så åkte jag hem en sväng och slog in paketen...sen 
åkte jag till syrran en sväng och hade en mysstund med Casper..
Tove var hon en fotbollskompis, hämtade henne där..fick en bamse
kram av henne innan hon gick in! Älskade ungar :) ♥

Nu ser jag på HV - AIK helt okej match...står 2 - 1....har precis ätit
pizza också mumma :p hawaii med chapinjoner och kebabsås :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0