Underbar Helg!

I fredags tog jag det lite lugnt...var lite med Tove och Casper
sen åkte jag hem och kollade lite TV och så...sen på lördagen så
var det barnkals Tove och Elvira hade det och det var 22 barn totalt..
full fart...sen var det bara att fixa sig inför fotbollsavslutningen!
Kom till Cilla vid 18 då var folket där..vi satt och drack lita vin och
öl innan vi åt..det blev potatisgratäng, fläskfilé och kycklingfilé
supergott var det! sen blev det lite prata och dricka...sen efterrätt som
jag och syrran hade fixat ihop...det var toblerone med kesella vanilj och grädde..
gott gott var det! Sen framåt tolv blev det att dra inåt till stan och Harrys! Grymt kul
var det på harrys! Jag, mia och lasse vadrade hemåt vid strax efter 2..sen sov jag till 11.30..
och idag har jag varit och kollat på Casper innebandyträning..det gick bra för han. Sen
blev det skopunkten med sis och kidsen....mycket folk...
Nu slappar jag! :)

Alonso leder VM i F1 hoppas det håller hela vägen!

Puss och Kram

Tyvärr glömde jag kameran..till lagfesten men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0