Allt

igår blev det fotboll på tv:n...U21 och A-laget....synd att U21:orna förlorade...
kanske skulle blivit 2 - 2 om dommaren såg den klara handsen som var!
Sen så herran vann ju med 2 - 0 mycket bra! :)
Och sen var det ju hockey HV - Salzburg och hv vann så ikväll är det
semi mor FBK! Kul med en helsvensk semi!

Idag har jag umgåts med min syster och mor och voven nalle..vi var ute
och gick skönt var det! sen fikade vi baklde ju bullar igår :p blir lite halv bra!
Nu ser jag på friidrott väntar på hockeyn som inte börjar förrens 20:45...
men det ska bli kul att se 100 meter!

Imorgon har jag fotbollsmatch mot Karle...så här när som jag har till denna match
har jag nog aldrig haft...vi spelar på bortaplan men för mig är det ju som hemmaplan :)
ska bli skönt då kommer man ju hem snabbt :p haha

Om 1 vecka är det ÅFF - MFF läntar! Ska bli kul att få ta med Casper och se den matchen!

Skriver nå imorgon efter matchen!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Nilla

Bullarna var supergoda och det vet du!!!!

Kram mamsen

2010-09-04 @ 19:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0