dags igen då :)

nu var det ett tag sen jag bloggade :p hehe I helgen så har det mest handlat om FOTBOLL
Casper hade knattecup i lördags 9 - 11 efter det blev det mat och sen hade jag och syrran
fotbollsmatch..sista för säsongen och sista matchen ljungsbro.......vi vann med 7 - 3 riktigt rolig
match att spela faktiskt...jag gjorde 2 mål, var inte så svårt med dem framspelningarna jag fick :)
Sen efter det blev det lite slappande....på söndagen hade F 01 pollspel i björsäter...kallt var det och
jag var sjuk...usch...var lite små förkyld när jag spelade match och det blev värre...men men
MFF spelade senare på kvällen mot Göteborg..MFF vann med 2- 1 och leder Allsvenskan!
I veckan nu har jag tagit det lugnt...skönt det med :)

På söndga fyller jag och det spenaderas ute i malmslätt för att F 01 har cup.....hm....
10 - 15........lååååång tid........

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0