Lördag

oj nu har jag visst inte skrivit på ett par dagar...har inte haft någon lust..och sen
har jag glömt bort det...hm...
Det jag gjort i veckan är att jag haft träningar med F 01...sen så har jag fixat och trixat
med saker och ting...sett Sverige - San Marino såklart :p Igår gick jag spåret...2 1/2
Tove och Casper hade skoljoggen med skolan så Casper kom och sprang om mig på slutet..
han kämpar lill mannen...Tove såg jag ingenstans...så jag väntade vid målet på henne
hon kom väl efter 10 min...hon hade gått :p Sen efter det gjorde jag mig iordning...
och hämtade bilen på mamms jobb...och sen åkte jag och shoppade lite :p Blev två
linnen en t-shirt...samt en tunnare tröja och en nike tröja :) så nu är jag nöjd...sen hämtade
jag Tove och Casper från skolan! Efter det hämtade vi "mormor" på hennes jobb :) Mia kom och
hämtade kidsen sen....På kvällen var det innebandy...ungarna satt och käkade godis :p Tove följde
med hem hit och sov :)

Nu ska jag hoppa in i en dusch..sen har Casper två fotbollsamatcher egentligen tre men jag och han
ska iväg med pappa och grannen och se ÅFF - MFF :) Ska bli kul att se Malmö :)

Puss och Kram

Life is a Highway....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0