Onsdag

har varit på VC idag...har en liten spricka i foten och blodutjutning..hm ont nja lite!
Slapp kryckor iaf :) Men ska ta de lite lugnt nu ett tag...men på
Lördag blir det kolmården med mina underbara syskonbarn :) och
mor min :) hoppas det blir en trevlig dag!

Ikväll blir det först lite hockey 1 period eller så mellan AIK - LHC
sen blir det skånederbyt mellan MFF - HIF! Hoppas verkligen på vinst
för MFF men kan bli tufft...men hoppet lever :)

Någon som har bestämt sig vilket parti dem ska rösta på
på söndag? Det har inte jag....är lite förrvirad :p haha
men jag vill inte att det ska vara så här iaf!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7787175.ab

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0